Naprave ni možno popravljati v sklopu garancijskega popravila zaradi:
Mehanske poškodbe na napravi in uporaba v nasprotju z navodili proizvajalca, na primer mehanske poškodbe povzročene z ostrimi predmeti, zvijanjem, stiskanjem, padci, udarci, ipd.
Napake ali škode, ki je bila povzročena z nepravilno uporabo izdelka, torej z ravnanjem v nasprotju z navodili za uporabo proizvajalca.
Napake, ki bi nastale zaradi uporabe ali povezovanja izdelka s katerim koli izdelkom, baterijo, dodatno opremo, programsko opremo in/ali storitvami drugih proizvajalcev in ponudnikov.
Napake, ki bi nastale zaradi povezovanja izdelka z nepravilno nameščeno ali okvarjeno dodatno opremo.
Napak, ki bi nastale, ker se je naprava uporabljala za drug namen od predvidenega, zaradi virusov ali drugih škodljivih programov, zaradi nepooblaščenega dostopanja do storitev ali računalniških sistemov ali mrež z vaše strani ali strani tretje osebe.
Napake, ki bi nastale, ker je bila baterija izpostavljena kratkemu stiku, če so opazni znaki nepooblaščenega posega ali če je baterija bila uporabljena v opremi, za katero ni predvidena.
Izpostavljenosti naprave mokroti, vlagi, ekstremnim toplotnim oziroma drugim pogojem okolja, hitrim spremembam ter pogojev, korozivnim vplivom, oksidaciji, razlitju hrane ali pijače ali vplivom kemičnih sredstev. Odpiranja, spreminjanja ali popravljanja s strani kogar koli drugega razen pooblaščenega servisa ali če je bil izdelek popravljen z uporabo neodobrenih rezervnih delov.
Odstranitve, brisanja, popačenja ali spreminjanja oz. so nečitljivi serijska številka, datumska koda ali IMEI naprave.
Spreminjanja ali popravljanja podatkov na garancijskem listu ali računu.
Svetujemo, da podrobno preberete garancijske pogoje proizvajalca (Garancijski list naprave), da se seznanite s pravicami in obveznostmi pri uveljavljanju garancijskega popravila.