Naprave ni možno popravljati v sklopu garancijskega popravila zaradi:

  • Mehanske poškodbe na napravi in uporaba v nasprotju z navodili proizvajalca, na primer mehanske poškodbe povzročene z ostrimi predmeti, zvijanjem, stiskanjem, padci, udarci, ipd.
  • Napake ali škode, ki je bila povzročena z nepravilno uporabo izdelka, torej z ravnanjem v nasprotju z navodili za uporabo proizvajalca.
  • Napake, ki bi nastale zaradi uporabe ali povezovanja izdelka s katerim koli izdelkom, baterijo, dodatno opremo, programsko opremo in/ali storitvami drugih proizvajalcev in ponudnikov.
  • Napake, ki bi nastale zaradi povezovanja izdelka z nepravilno nameščeno ali okvarjeno dodatno opremo.
  • Napak, ki bi nastale, ker se je naprava uporabljala za drug namen od predvidenega, zaradi virusov ali drugih škodljivih programov, zaradi nepooblaščenega dostopanja do storitev ali računalniških sistemov ali mrež z vaše strani ali strani tretje osebe.
  • Napake, ki bi nastale, ker je bila baterija izpostavljena kratkemu stiku, če so opazni znaki nepooblaščenega posega ali če je baterija bila uporabljena v opremi, za katero ni predvidena.
  • Izpostavljenosti naprave mokroti, vlagi, ekstremnim toplotnim oziroma drugim pogojem okolja, hitrim spremembam ter pogojev, korozivnim vplivom, oksidaciji, razlitju hrane ali pijače ali vplivom kemičnih sredstev. Odpiranja, spreminjanja ali popravljanja s strani kogar koli drugega razen pooblaščenega servisa ali če je bil izdelek popravljen z uporabo neodobrenih rezervnih delov.
  • Odstranitve, brisanja, popačenja ali spreminjanja oz. so nečitljivi serijska številka, datumska koda ali IMEI naprave.
  • Spreminjanja ali popravljanja podatkov na garancijskem listu ali računu.

Svetujemo, da podrobno preberete garancijske pogoje proizvajalca (Garancijski list naprave), da se seznanite s pravicami in obveznostmi pri uveljavljanju garancijskega popravila.